• Microsoft Dynamics Logo
    Рішення на базі Microsoft Dynamics CRM - це повнофункціональні CRM системи, які допомагають підприємствам знайти нові можливості для розвитку бізнесу та модернізувати процеси залучення та обслуговування клієнтів.
    Детальніше о CRM
  • Контакт-центр LIRA ™ - програмно-апаратний комплекс для організації центрів обробки викликів з підтримкою IP-технології. Дозволяє автоматизувати процес прийому і здійснення телефонних дзвінків, підвищити якість обслуговування клієнтів, надає інструмент для контролю за культурою телефонних переговорів співробітників компанії.
    Детальніше  о LIRA™
  • call center oschad
    Проект впровадження рішення XRM ® Banking на платформі Microsoft Dynamics CRM в Ощадному Банку України
    Інтерв'ю Заступника директора Департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку, Москаленко Володимира Миколайовича
    Детальніше....
Друк

XRM® Call Center - сучасний контакт-центр!

XRM® Call Center - сучасний контакт-центр! - 5.0 out of 5 based on 2 votes
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
Компанія «Е-Консалтинг» представляє рішення для організації автоматизованого контакт-центру на основі програмно-апаратного комплексу Lira ™ і платформи Microsoft Dynamics CRM.
 
XRM ® Call center містить безліч налаштувань вхідних / вихідних IVR, вихідних кампаній обдзвону із застосуванням методик: прогресивних,  автоматичних і з попереднім переглядом. Інтеграція з Microsoft Dynamics CRM забезпечує повну реєстрацію всіх подій в системі, а також запис розмов і ситуаційну автоматизацію діалогів  з клієнтом в залежності від накопичених даних по попереднім і очікуваним операціям клієнта.




Головні функціональні напрямки рішення XRM ® Call center:

·        Прийом вхідних дзвінків

Ефективний і простий механізм прийому вхідних дзвінків , інтегрованний з платформою Microsoft Dynamics CRM, який з перших секунд телефонного виклику,  ідентифікує клієнта і виводить на екран оператора чи офіс-менеджера детальну інформацію та історію взаємодії з ним.

·        Масові вихідні дзвінки
 
Для виконання вихідного обдзвону списку абонентів Microsoft Dynamics CRM дозволяє застосувати всі типи вихідних телефонних кампаній на основі генератора спроб з налаштуванням необхідних правил, режиму та періоду обдзвону.

·        Управління ресурсами
 
Гнучка система диспетчеризації змін і скілл груп для розподілених контакт-центрів, яка дозволить спрогнозувати обсяг роботи, розрахувати потреби в операторах, зафіксувати побажання операторів за графіками, оцінити роботу та цільові показники, скласти оптимальний розклад роботи співробітників відповідно до законодавства.

Контакти

Зоологічна, 5\9 м. Київ, 04119, Україна
(Поштова адреса: вул. Дегтярівська, 21-Г) 
+38044-507-28-28 +38044-502-77-77
Тарас Безгубенко
sales@xrm.ua