Компанія «Е-Консалтинг» представляє рішення для організації автоматизованого контакт-центру і платформи Microsoft Dynamics CRM.
XRM ® Call center містить безліч налаштувань вхідних / вихідних IVR, вихідних кампаній обдзвону із застосуванням методик: прогресивних, автоматичних і з попереднім переглядом. Інтеграція з Microsoft Dynamics CRM забезпечує повну реєстрацію всіх подій в системі, а також запис розмов і ситуаційну автоматизацію діалогів з клієнтом в залежності від накопичених даних по попереднім і очікуваним операціям клієнта.
Головні функціональні напрямки рішення XRM ® Call center:
· Прийом вхідних дзвінків
Ефективний і простий механізм прийому вхідних дзвінків , інтегрованний з платформою Microsoft Dynamics CRM, який з перших секунд телефонного виклику, ідентифікує клієнта і виводить на екран оператора чи офіс-менеджера детальну інформацію та історію взаємодії з ним.
· Масові вихідні дзвінки
Для виконання вихідного обдзвону списку абонентів Microsoft Dynamics CRM дозволяє застосувати всі типи вихідних телефонних кампаній на основі генератора спроб з налаштуванням необхідних правил, режиму та періоду обдзвону.
· Управління ресурсами
Гнучка система диспетчеризації змін і скілл груп для розподілених контакт-центрів, яка дозволить спрогнозувати обсяг роботи, розрахувати потреби в операторах, зафіксувати побажання операторів за графіками, оцінити роботу та цільові показники, скласти оптимальний розклад роботи співробітників відповідно до законодавства.